Predstavitev Tipstarjev za EP 2012


Po slabem mesecu Maj se pripravljamo na evropsko prvenstvo s 4 tipstari. Cilj je seveda končat v plusu in si zagotovit soliden če se da zelo dober profit. 

Predstavitev 3 novih tipstarjev za EP 2012 na Poljskem in Ukrajini.

Malogar – Skupina A

Sem malogar, star 21 let. S stavami se bolj resno ukvarjam že dobra 3 leta, podrobneje pa spremljam nemški nogomet. Mislim da sem v stavah že precej izkušenj in zaenkrat mi gre dobro. V tem letu sem imel le en negativen mesec in junij definitivno ne sme biti drugi. Bundesliga se je zaključila in zato se bom lahko popolnoma posvetil Evropskemu prvenstvu. Moj cilj je narediti nek soliden profit in če me boste spremljali, si lahko malce napolnite denarnico tudi vi.

 Joan – Skupina C

Pep (ex Joan) star 21 let, s stavami se ukvarjam že kar nekaj časa. Špansko prvo in drugo ligo sem začel podrobneje spremljati pred tremi leti in vse tri sezone končal v kar lepem profitu. Spremljal bom tudi evropsko prvenstvo, prav zaradi spremljanja Špancev, pa sem se odločil za skupino C.

Pato – Skupina D

Sem Pato, star 19 let. S stavami se ukvarjam že 5 let. Seveda sem kot verjetno vsi ostali začel z listi za 200SIT in 16 pari…Sčasoma sem se discipliniral kar je privedlo tudi do vsakoletnega plusa pri stavah. Moja glavna panoga je sicer smučanje,vendar pa spremljam skorajda vse športe,še posebej nogomet. V času Evropskega prvenstva najverjetneje ne bom imel kakšnih opravkov,zato si nameravam ogledat prav vsako tekmo in prav vse kar se bo dogajalo okoli Evropskega prvenstva. Prepričan sem,da mi bo to pomagalo do lepega plusa pri stavah.

Oddajte komentar

