Arsenal – Frankfurt (women)


Pick: Arsenal AHC -0,25

Kvota: @2,025

Stavnica: Bet365

Vložek:  7/10

Arsenal

Eden izmed favoritev za osvojitev lige prvakov poleg Lyona in ostalih dveh nemških klubov. Ni velike razlike med nobenimi, je pa Arsenal doma močen in Frankfurt letos v ligi prvakov se mučil v gosteh tudi proti slabšim ekipam. Angleži imajo sestavljeno ekipo iz rep. igralk, ni pozcije, da ne bi igrala ena, ki tudi ne igra v rep. Kvote za moje pojme malček previsoke. Predvsem ker tudi angležinje doma zmagujejo, v gosteh se lovijo.

Frankfurt

Kot sem omenil v gosteh ne toliko dobri kot doma. Ne bi tikal ta tip ker veliko opcij ni za stavit ampak gosti so brez kr nekaj igralk.  Manjka Saskia Bartusiak  zaradi kartonov, manjka golmanka Angerer, Bajramaj, Krieger, Kleiner in Marozsán. Kr nekaj pomebnih igralcev, golmanka in Bajramaj so zelo pomebni. Za moje pojme ne bojo nemkinje smele slavit v Londonu.

Zaključek

Opcij je bolj malo, AHC 0 ali pa DNB ni (vsaj ne na tistih stavnicah kjer sem jaz). Unibet je edini, ki ponuja DNB. Vzel bom zato AHC -0,25 na domačinke. Če bo slučajno remi zgubim le pol vplačila.

Oddajte komentar

